|
Montazno orodje , zavorne celjusti-vzmet |
|
HAZET |
|
|
|
003|Montazno orodje , zavorne celjusti-vzmet
HAZET
2730
|
|
|
|
neto teża 0,1 kg, Dolzina 142 mm, izvedba ročaj orodja T-ročaj, Material Umetna masa
•poseben profil
•Poseben vložek za natični nastavek za montažo in demon
plastičnega vijaka za izpust olja na plastični posodi za
olje
•z zunanjim šestrobim nastavkom
•z notranjim štirirobnim nastavkom v skladu z DIN 3120
1174
•natančno prilegajoči profili za pravilno aktiviranje
•za ročno uporabo
•fosfatiran
•krom molibden
Področja uporabe: DAF/MAN
• krom molibden
3/8" T-ročaj
32-delni
• idealno primerno za vrtenje zavornega bata nazaj
• adapterske plošče s sojemalniki za odprtine v zavornih
batih
• oštevilčene adapterske plošče omogočajo dobro dodel
• magnetna plošča za pritrditev vretena
• vključno z adaptersko ploščo za sprednje osi
• prednostno uporabno pri zadnjih oseh z diskastimi zavora
• peskana površina
• posebno orodno jeklo
• v stabilnem plastičnem kovčku
Področja uporabe:
0 – General Motors
2 - Citroën XM, Xantia idr. >
3 – Alfa RomeoAudiAustinBMWFordHondaJaguar
MercedesMitsubishiNissan, Rover, ToyotaVolkswagen
4 – Alfa Romeo 164 2.0, FordMazdaSaab 9000, Subaro >
5 – adapter s 3/4" notranjim štirirobnim nastavkom >
6 – Nissan Primera, Volkswagen Golf IV >
7 – Audi 80/90/100/V8, Ford Sierra ABS + Scorpio od 85, >
Honda Prelude, Nissan, Silvia 1.8 Turbo, Rover 8000, >
Saab 9000, Subaro L+Z, Volkswagen Golf + Passat >
8 – General Motors
9 - General Motors
G – Opel Astra >
Z – Renault
M – Ford
N - SaabHonda
K - Citroën
E - Nissan Maxima>
|
|
|
|
|
|
|
003|Montazno orodje , zavorne celjusti-vzmet
HAZET
4964-1
|
|
|
|
neto teża 0,05 kg, Dolzina 162 mm, Material jeklo za orodje, pokroman
Montažni tulec vel.6, 17x11mm
• posebno orodno jeklo
Območja uporabe:Volkswagen Polo od leta izdelave 02, Škoda
Fabia od leta izdelave 00 itd.>
• oštevilčene adapterske plošče omogočajo dobro dodel
• magnetna plošča za pritrditev vretena
• vključno z adaptersko ploščo za sprednje osi
• prednostno uporabno pri zadnjih oseh z diskastimi zavora
• peskana površina
• posebno orodno jeklo
• v stabilnem plastičnem kovčku
Področja uporabe:
0 – General Motors
1 – zadrževalna plošča zaprta upognjena
2 – Citroën XM, Xantia idr.
3 - Alfa RomeoAudiAustinBMWFordHondaJaguar
MercedesMitsubishiNissan, Rover, ToyotaVolkswagen
4 – Alfa Romeo 164 2.0, FordMazdaSaab 9000, Subaro
5 – adapter s 3/4" notranjim štirirobnim nastavkom
6 – Nissan Primera, Volkswagen Golf IV
7 – Audi 80/90/100/V8, Ford Sierra ABS + Scorpio od 85,
Honda Prelude, Nissan, Silvia 1.8 Turbo, Rover 8000,
Saab 9000, Subaro L+Z, Volkswagen Golf + Passat
G – Opel Astra
12 – zadrževalna plošča odprta vogalna
M – Ford
E –Nissan Maxima
B – Ford USA; Lincoln Continental; Subaru
K1 – Citroën
K2 – Audi A8, S8 (leto izdelave 99-)
C – Nissan Primera; Opel Vectra (leto izdelave 02-); Toyot
Avensis
D – Citroën BX (leto izdelave 83), BX 16V (leto izdelave
88-)
F – Peugeot 206 (leto izdelave 03)
J – Alfa RomeoAudiCitroënFiatFordHondaJaguar
LanciaNissanPeugeotRenault; Rover; SaabSeat
SubaruVolkswagen
X – Alfa Romeo 164 2.0 Twin Spark, 2.0 Turbo, 3.0 V6;
Audi 200; Ford Mondeo 2.0 Ghia; Lancia Thamaalte
P – Citroën C3
Q – Alfa Romeo 164 2.0; Fiat Uno, Turbo ie-Barchetta;
Ford Escort MK, Orion; Honda; Rover; Subaru
11 – zadrževalna plošča odprta upognjena
R – Ford Australia; Mazda 323 Gti, GTX, 929, RX7, 626 16V,
626 GT, 929 V6;Mitsubishi Galant GL Si; Toyota Celicia,
Corolla GT, MR2
S - Audi 100; BMW 740i (leto izdelave 91); Lancia Delta
1.9TD;
Proton 416; Renault Laguna, Safrane; Rover 623 Si;
Volkswagen Golf Gti Mk, Passat VR6, Vento GT
T - Rover 220 C Turbo (leto izdelave 95)
V - Rover 216 Gti 16V, 820 Si 2.0 (Baujahr 93), 825 SD 2.5
(leto izdelave 93)
A – Nissan Primera 2.0 Bluebird; Opel Astra C, Zafira;
Toyota
Z – BMW Mini
Montažni tulec vel.5, 15x10mm
preverjanje tlaka hladilnega sistema ter zapornih
pokrovčkov
• z napihljivim univerzalnim tesnilnim sistemom z mehurčk
ustreza za skoraj za vsa običajna vozila z vodno hlajenimi
motorji
• testni pokrovčki s 6 posebnimi obojestranskimi adapterj
• hitra najdba netesnih mest v hladilnem sistemu, npr.
tesnila glave motorja, hladilni agregati, vodne črpalke,
cevi itd.
• preverjanje izgube tlaka se izvaja z manometrom
• hitra in učinkovita uporaba
• merilno območje 0–2,5 bar
• v stabilnem plastičnem kovčku
Področja uporabe: skoraj za 95 % vseh proizvajalcev vozil>
|
|
|
|