|
Kljuc, napenjanje zobatega jermena |
|
HAZET |
|
|
|
003|Kljuc, napenjanje zobatega jermena
HAZET
2587
|
|
|
Kodna oznaka motorja AEB, ANB, APU, AWT
|
neto teża 0,07 kg, Dolzina 140 mm, Material jeklo za orodje, za st. izdelka 2588/19
Orodje za napenjanje zobatega jermena
centrirnim tulcem, 11-delni
• idealno primeren za montažo in demontažo zavornih sede
• notranji štirirobi nastavek v skladu z DIN 3120/ISO 117
• kratka izvedba
• za ročno uporabo
• fosfatiran
• krom vanadij
Področja uporabe:Mercedes W164 (razred M), Mercedes W251
(razred R), BMWVolkswagen T5>
• potreben med vzdrževalnimi deli in pri menjavi zavornih
ploščic za potiskanje zavornega bata nazaj v zavorno sedlo
• idealno primeren za plavajoče in nepremično sedlo –
prilagoditi obliki zavornega sedla in številu batov
• visoka stabilnost in odpornost na obrabo zaradi kaljenih
plošč
• visoka natančnost zagotavlja preprosto in trajno uporab
• s potopno izoliranim ročajem
• posebno orodno jeklo
•za profesionalno popravilo motorja
•primeren za predhodno napenjanje napetosti zobatega jerme
na napenjalnem valju
•krom vanadij
•zelo visoka natančnost prilagajanja
Področja uporabe: Renault Twingo, Clio, Kangoo 1995 - 2006,
koda motorja: D7F
• za natančno centriranje in fiksiranje lamele sklopke gl
na tlačno ploščo sklopke ali prek vodilnega ležaja glede
na vztrajnik
• tudi za vozila brez vodilnega ležaja
• za osebna in lažja gospodarska vozila
• tudi za vodila s sprednjim pogonom s prečno vgrajenim
motorjem
• brezstopenjsko nastavljivo v premeru 15,0 - 21,0 mm oz.
21,0 - 28,0 mm
• z močneje narebričenim kovinskim napenjalnim vijakom
|
|
|
|
|
|
|
003|Kljuc, napenjanje zobatega jermena
HAZET
2587-1
|
|
|
Kodna oznaka motorja AEB, AEB, AEB, ANB, ANB, ANB, APU, APU, APU, AWT, AWT, AWT
|
neto teża 0,25 kg, Dolzina 250 mm, Material jeklo za orodje, mat kromiran, za st. izdelka 2588/19
•orodje za ravnanje tesnilnega sedeža izpustnih vijakov o
•glajenje tesne pritrditve zagotavlja brezhibno zatesnitev
na področju izpustnega vijaka za olje
•natančno centriranje in izravnava tesnilne površine
•komplet, vključno z s prilagoditvijo za originalni izpus
vijak olja in preveliki navojni vijak za popravilo
•v stabilnem plastičnem kovčku
Škoda Oktavia (>2013), Seat Leon (>2013) z motorji 1,0/1,4
TFSI, 1,2 TSI, 1,6 FSI in 1,4 TDI
Področja uporabe: Audi, Volkswagen, Ford, Seat, Škoda
1,9-litrski dizelski motorji, 5-valjni motorji (koda
motorja: npr. ACV, AHY ), 4-valjni motorji z navojem ročič
gredi M16x1,5 koda motorja AGR, Volkswagen 5-valjni koda
motorja ACV od številke motorja 048 995 in AAB od številke
motorja 424 606
3/8" rezkalnik 0°, Ø 22mm z odprtino
• za premazovanje na aluminij, železo in neželezne kovin
• odlično primeren za prekrivanje poškodb od nezgode
• digitalni prikaz z osvetlitvijo
• samodejni izklop
• upravljanje z eno roko
• stabilno ohišje iz umetne mase
• s praktično torbo za shranjevanje
|
|
|
|
|
|
|
003|Kljuc, napenjanje zobatega jermena
HAZET
2587-2
|
|
|
Kodna oznaka motorja AEB, AEB, AEB, ANB, ANB, ANB, APU, APU, APU, AWT, AWT, AWT
|
neto teża 0,23 kg, Dolzina 258 mm, Material jeklo za orodje, mat kromiran, za st. izdelka 2588/19
Zatič za 150.1485
viskozno sklopko
• posebej ozka izvedba
• omogoča preprost dostop
• posebej upognjen
• z odprtino za obešanje
• posebno orodno jeklo
Področja uporabe:Mercedes (motor: M 111.979, 112, 113,
119.985)>
Navoj ekspanderja M14 x 1,5 za 150.1485
• štirirobni nastavek 7,0 mm
• primeren za predhodno napenjanje napetosti zobatega
jermena na napenjalnem valju
• krom vanadij
• zelo visoka natančnost prilagajanja
Področja uporabe:univerzalno uporaben pri veliko vozilih
Peugeot in Toyota
itd.
|
|
|
|