|
Kondenzator, klimatska naprava |
|
DENSO |
|
|
|
100|Kondenzator, klimatska naprava
DENSO
DCN23014
|
Vzporedne številke 43070
|
|
|
za OE st. 4403238, Debelina 16 mm, Sirina 381 mm, Visina 688 mm, Mere omrezja 381x688x16, Teza 2729 g, brez susilnika, Hladilno sredstvo R 134a
|
|
|
|
|
NISSENS |
|
|
|
100|Kondenzator, klimatska naprava
NISSENS
94660
|
Vzporedne številke 43070
|
|
|
brez susilnika, Material aluminij, Dolžina omrežja 690 mm, Širina omrežja 376 mm, Globina omrežja 16 mm, Hladilno sredstvo R 134a, R 1234yf
|
|
Uporabniške številke: CA1439
|
|
|
Ventilator, hlajenje motorja |
|
DENSO |
|
|
|
100|Ventilator, hlajenje motorja
DENSO
DER09008
|
Vzporedne številke 43070
|
|
|
Napetost 12 V, za OE st. 46472598, Nazivna moc 150 W, Ø 340 mm, Delovna vrtilna frekvenca 2800 1/min, Teza 2528 g
|
|
|
|
|
amortizer |
|
DENCKERMANN |
|
|
|
100|amortizer
DENCKERMANN
DSF263G
|
Vzporedne številke 43070
|
|
za vozila brez sportnega podvozja
|
Vgradnja stran Zadnja prema, eno cevni, Tlak plina, zatic zgoraj, oko spodaj, Tesleskopski blazilnik
|
|
|
|
|
TRW |
|
|
|
100|amortizer
TRW
JGT232S
|
Vzporedne številke 43070
|
|
za vozila brez sportnega podvozja, za vozila brez sportnega podvozja, za vozila brez sportnega podvozja, za vozila brez sportnega podvozja, za vozila s sportnim podvozjem, za vozila s sportnim podvozjem, za vozila s sportnim podvozjem, za vozila s sportnim podvozjem
|
TRW SINGLE Tesleskopski blazilnik, po osi 2, Vgradnja stran Zadnja prema, Tlak plina, zatic zgoraj, oko spodaj
|
|
|
|
|
|
|
100|amortizer
TRW
JGT232T
|
Vzporedne številke 43070
|
|
za vozila brez sportnega podvozja, za vozila s sportnim podvozjem
|
TRW TWIN Tesleskopski blazilnik, po osi 1, Vgradnja stran Zadnja prema, Tlak plina, zatic zgoraj, oko spodaj, Upostevati tehnicne podatke
|
|
|
|
|
vilica, deli podvozja |
|
HERTH+BUSS JAKOPARTS |
|
|
|
100|vilica, deli podvozja
HERTH+BUSS JAKOPARTS
J4902057
|
Vzporedne številke 43070
|
|
|
Precno vodilo, Stevilka izdelka za priporocenospecialno orodje J9420000, parna stevilka izdelka J4912057
|
|
|
|