|
Lamda-sonda |
|
BOSCH |
|
|
|
001|Lamda-sonda
BOSCH
0258986507 0 258 986 507
|
|
|
|
|
001|Lamda-sonda
BOSCH
F00HL00360 F 00H L00 360
|
|
|
letnik do 02-2014, regulacijska sonda, pred katalizatorjem
|
Stevilo vodov 4, Celotna dolzina 320 mm
|
|
Uporabniške številke: LS 50360, LSH-25W
|
|
|
INTERMOTOR |
|
|
|
001|Lamda-sonda
INTERMOTOR
13300
|
|
|
za katalizatorjem, pred katalizatorjem
|
Teza 0,14 kg, Dolzina vodnika 290 mm, Število vtičnih kontaktov 4 -polen, Tehnicna informacijska stevilka Sensor Type:Planar, Vzmetna sonda, neto teża 0,116 kg
|
|
|
|
|
NGK |
|
|
|
001|Lamda-sonda
NGK
1345
|
|
|
Kodna oznaka motorja CGPA, regulacijska sonda
|
Stevilo vodov 4, Dolzina 501 mm
|
Izdelek bo zamenjan z: 95861
|
Uporabniške številke: OZA532-V6
|
|
|
|
|
001|Lamda-sonda
NGK
1885
|
|
|
Kodna oznaka motorja CGPA, Sonda za diagnozo
|
Stevilo vodov 4, Dolzina 251 mm
|
Izdelek bo zamenjan z: 90953
|
Uporabniške številke: OZA510-V6
|
|
|
|
|
001|Lamda-sonda
NGK
90953
|
|
|
Kodna oznaka motorja CGPA, Sonda za diagnozo
|
ogrevan, Stevilo vodov 4, Dolzina 475 mm
|
Izdelek nadomešča: 1885
93407
|
Uporabniške številke: OZA826-EE22
|
|
|
|
|
001|Lamda-sonda
NGK
94885
|
|
|
Kodna oznaka motorja CGPA, Sonda za diagnozo, za katalizatorjem
|
ogrevan, Stevilo vodov 4, Dolzina 526 mm
|
Izdelek nadomešča: 0435
|
Uporabniške številke: OZA826-EE10
|
|
|
|
|
001|Lamda-sonda
NGK
95861
|
|
|
Kodna oznaka motorja CGPA, regulacijska sonda
|
ogrevan, Stevilo vodov 4, Dolzina 501 mm
|
Izdelek nadomešča: 1345
1776
|
Uporabniške številke: OZA816-EE17
|
|
|
VALEO |
|
|
|
001|Lamda-sonda
VALEO
368077
|
|
|
|
Vgradnja stran pred katalizatorjem, planarna sonda, Število vtičnih kontaktov 4 -polen, Dolzina vodnika 250 mm, Navoj prednamazan, Mera navoja M18x1,5, Pritsik stikala 4 bar, ogrevan
|
|
|
|
|
|
|
001|Lamda-sonda
VALEO
368083
|
|
|
|
Vgradnja stran pred katalizatorjem, planarna sonda, Število vtičnih kontaktov 4 -polen, Dolzina vodnika 500 mm, Navoj prednamazan, Mera navoja M18x1,5, Pritsik stikala 4 bar, ogrevan
|
|
|
|
Pokaži več ...
loading...
|