|
zica, rocna zavora |
|
ATE |
|
|
|
001|zica, rocna zavora
ATE
24.3727-2708.2
|
|
|
letnik do 03-2009, zadaj, potrebno stevilo kosov 2, Kolutna (ploscna) zavora
|
Dolzina 1447 mm, MAPP-Code na razpolago
|
|
Uporabniške številke: 582708
|
|
|
COFLE |
|
|
|
001|zica, rocna zavora
COFLE
10.7509
|
|
|
|
D1/D2 1450/810 mm, Vgradnja stran zadaj levo, zadaj desno
|
Izdelek bo zamenjan z: 92.10.7509
|
Uporabniške številke: 92.10.7509
|
|
|
|
|
001|zica, rocna zavora
COFLE
10.7517
|
|
|
|
Vgradnja stran zadaj, levo, D1/D2 1447/805 mm
|
Izdelek bo zamenjan z: 92.10.7517
|
Uporabniške številke: 92.10.7517
|
|
|
TRISCAN |
|
|
|
001|zica, rocna zavora
TRISCAN
8140291110 8140 291110
|
|
|
levo, desno, zadnji del
|
potrebno stevilo kosov 2, Kolutna (ploscna) zavora, D1/D2 1447/805 mm
|
|
|
|
|
TRW |
|
|
|
001|zica, rocna zavora
TRW
GCH273
|
|
|
zadaj levo, zadaj desno
|
zadnji del, Kolutna (ploscna) zavora, potrebno stevilo kosov 2, Dolzina 1 1447 mm, Dolzina 2 807 mm
|
|
|
|
|
|
|
001|zica, rocna zavora
TRW
GCH385
|
|
|
zadaj levo, zadaj desno
|
zadnji del, Kolutna (ploscna) zavora, potrebno stevilo kosov 2, Dolzina 1 1447 mm, Dolzina 2 805 mm
|
Izdelek nadomešča: GCH388
|
|
|
|
BOSCH |
|
|
|
001|zica, rocna zavora
BOSCH
1987482809 1 987 482 809
|
|
|
letnik do 03-2009, zadaj levo, zadaj desno
|
Dolzina 1447 mm
|
Izdelek nadomešča: 1 987 482 445
|
Uporabniške številke: BC2809
|
|
|
FEBI BILSTEIN |
|
|
|
001|zica, rocna zavora
FEBI BILSTEIN
24412FE 24412
|
|
|
Številka šasije (VIN) do 5P-6-048 330
|
Dolzina 1445 mm, Vgradnja stran zadaj desno, zadaj levo, Teza 0,304 kg, za OE st. 1K0 609 721 BE
|
|
|
|
|
RICAMBIFLEX GM |
|
|
|
001|zica, rocna zavora
RICAMBIFLEX GM
01020166
|
|
|
|
Vgradnja stran zadaj desno, zadaj levo, Dolzina 1 1445 mm, Dolzina 2 805 mm
|
|
|
|
|
SWAG |
|
|
|
001|zica, rocna zavora
SWAG
30930727 30 93 0727
|
|
|
Kodna oznaka motorja BVZ, BVY, Številka šasije (VIN) od 5P-6-620 001
|
Dolzina 1445 mm, Vgradnja stran zadaj levo, zadaj desno, Teza 0,30 kg, za OE st. 1K0 609 721 BB
|
|
|
|
Pokaži več ...
loading...
|