|
|
|
003|blokirni trn, ročična gred
HAZET
3488-15
|
|
|
Kodna oznaka motorja XTDA
|
neto teża 0,04 kg, za proizvajalce HAZET, za st. izdelka 3488/8
Adapterski kos M8x1,0 zunanji navoj in 1/4" cevni priključe
s tesnilnim obročem
• za Ø 110-140mm
• umetna masa
• po montaži se centrirni trn odstrani skupaj s priložen
sornikom
Področja uporabe:
BMW: E90, E91, E92, E93 (335i)>
Motor: N54B30 (3,5-litrski)>
2006>
1989-2004), Range Rover 1988-1994 itd.
• v stabilnem plastičnem kovčku
3/8" vložek za natični nastavek za menjavo olja za inbus
vijake z magnetom, 14 mm
• za centriranje lamele sklopke pred vgradnjo oz. ponovno
vgradnjo prednapete tlačne plošče sklopke SAC
• za centriranje že predhodno napetih SAC sklopk
• po montaži se centrirni trn odstrani skupaj s priložen
sornikom
Področja uporabe:
BMW: E36, E38, E39, E46, E87, Mini R50, Mini R53>
Menjalnik: S5D 200G, S5D 250G, S5D 260Z, S5D 310Z>
• vključno z majhnim natančnim manometrom Ø 75,0 mm, 0
bar, zaščitenim pred udarci, in posebej za centralno
vbrizgavanje z gumijasto prevleko
• kompaktne hitre spojke ena vseh adapterjih in ceveh
• nadomestni tesnilni obroči (20 kosov) so priloženi
• v stabilnem plastičnem kovčku
Področja uporabe/vbrizgalni sistemi: Bosch K-Jetronic, Bosc
L/LH-Jetronic, Bosch Motronic, Bosch Motronic-Jetronic,
MPFI, TBI, Eci, MPi, EFI, EGI, PGM-Fi, DIGIFANT 1/2,
CIS-Digital, Weber CFI, Spi, Singlepoint, Multipoint, Multec
SPi, EFI, Simtec EFI, 1-Tec, Magent Marelli G5/G6 Mono,
Weber-Marelli 1AW, CFI, Volkswagen 1AW, R Electronc itd.>
|
|
|
|