Pokaži le artikle na zalogi
  komplet orodja za nastavitev,krmilni cas
  KS TOOLS
400.1450
 
Kodna oznaka motorja K4M 606
żtevilo delov 15, jeklena pločevinasta kaseta, Teza 5815 g
Komplet orodij za nastavitev motorja za Renault, 15-delni  25-delni komplet  • za pridržanje ročične gredi    • zelo visoka natančnost prilagajanja    • v stabilnem kovčku iz jeklene pločevine      Področja uporabe: Opel Karl (2015–2017), Viva (2015–201  Astra K (2015–2017) z 1,0 l in 1,4 l Turbo ali Ecoflex  bencinskimi motorji (koda motorja:  L5Q/B10XE/LWT/B10XL/LV7/B14XE/LE2/B14XHL/LE2/B14XHT)  •za profesionalno popravilo motorja    •Razširitveni komplet za uporabo v povezavi s 400.1800    •za menjavo zobatega jermena    •zelo visoka natančnost prilagajanja    •v stabilnem kovčku iz jeklene pločevine      Področja uporabe: Renault vozila z motorji dCi Motoren  C-Max, Transit Connect z motorji 1,0, 3 valjni EcoBoost  (>2012) 
400.1800
 
Kodna oznaka motorja K4M 606
jeklena pločevinasta kaseta, Teza 4010 g, żtevilo delov 18
Komplet orodij za nastavitev motorja za Renault, 18-delni  25-delni komplet  • za montažo in demontažo enote krmilne verige    • varen oprijem zaradi optimalnega nasedanja    • zelo visoka natančnost prilagajanja    • v stabilnem plastičnem kovčku      Področja uporabe: Audi A1, A3, Seat Altea, Ibiza, Leon,  Toledo, Škoda Fabia, Fabia Combi, Oktavia, Roomster, Yeti,  Volkswagen New Beetle, Caddy, Golf, Jetta, Polo in Touran z  1.2l in 1.4 l bencinskimi motorji (koda motorja: CBZA, CBZB,  CBZC)  •za profesionalno popravilo motorja    •za menjavo zobatega jermena    •zelo visoka natančnost prilagajanja    •v stabilnem kovčku iz jeklene pločevine      Področja uporabe: Renault z bencinskimi motorji  1,2/1,4/1,6/1,7/1,8/2,0 16V/2,2 8V/2,5 20V in dizelskimi  motorji 1,2/1,4/1,7/1,4/1,6/1,8/2,0 16V/2,2 8V/2,5 20V  Rover 75 (koda motorja: M47) 
400.1875
 
Kodna oznaka motorja K4M 606
Teza 1196 g, żtevilo delov 4
Komplet orodij za nastavitev motorja za Renault, 4-delni  10-delni    • primerna za uporabe tlaka in vleka    • z magnetnim centrirnim adapterjem    • z udarnim telesom za privijanje    • izjemno visoka in enakomerna vzpostavitev sile    • univerzalen komplet z reducirnimi elementi M10 - M22    • s samodejnim povratnim tekom bata    • posebno orodno jeklo    • v stabilnem kovčku iz jeklene pločevine  •za profesionalno popravilo motorja    •za menjavo zobatega jermena    •zelo visoka natančnost prilagajanja    •v stabilnem kovčku iz jeklene pločevine      Področja uporabe: Renault vozila (koda motorja:  K4J/K4M/F4P/F4R)  • univerzalen komplet z reducirnimi elementi M10 - M22    • idealno uporaben za transporter    • s samodejnim povratnim tekom bata    • posebno orodno jeklo    • v stabilnem kovčku iz jeklene pločevine