|
Vzigalna tuljava |
|
BOSCH |
|
|
|
001|Vzigalna tuljava
BOSCH
0221118307 0 221 118 307
|
|
|
za vozila brez katalizatorja
|
Nazivna napetost 14 V
|
|
|
|
|
|
|
001|Vzigalna tuljava
BOSCH
0221502429 0 221 502 429
|
|
|
za vozila z katalizatorjem, za vozila z predpripravo za katalizator
|
Nazivna napetost 14 V
|
Izdelek nadomešča: 0 221 501 003
|
|
|
|
INTERMOTOR |
|
|
|
001|Vzigalna tuljava
INTERMOTOR
11410
|
|
|
za vozila brez katalizatorja
|
Teza 0,8 kg, Upor 0,72 Ohm, za vozila z razdelilnikom vziga, Število vtičnih kontaktov 2 -polen, Stevilo vhodov/izhodov 1, izvedba priključka DIN, s sponko, Upor 7,3 kOhm, dodatno potrebni izdelki (stevilka izdelka ) KIT 4, neto teża 0,703 kg
|
|
|
|
|
VALEO |
|
|
|
001|Vzigalna tuljava
VALEO
245025
|
|
|
Kodna oznaka motorja 102.924
|
Število vtičnih kontaktov 2 -polen, izvedba priključka DIN, Teza 0,79 kg
|
Izdelek nadomešča: 245120
|
|
|
|
|
|
001|Vzigalna tuljava
VALEO
245269
|
|
|
letnik od 07-1989, Kodna oznaka motorja 102.924, za vozila z katalizatorjem
|
Število vtičnih kontaktov (izhod) 2 -polen, Število vtičnih kontaktov 2 -polen, Teza 0,65 kg
|
|
|
|
|
|
|
001|Vzigalna tuljava
VALEO
245270
|
|
|
letnik od 07-1989, Kodna oznaka motorja 102.924, za vozila z katalizatorjem, po izbiri
|
Število vtičnih kontaktov (izhod) 2 -polen, Število vtičnih kontaktov 2 -polen, Teza 0,67 kg
|
|
|
|
|
HOFFER |
|
|
|
001|Vzigalna tuljava
HOFFER
8010397
|
|
|
letnik od 09-1988, za vozila z katalizatorjem
|
Število vtičnih kontaktov 2 -polen
|
|
|
|
|
FACET |
|
|
|
001|Vzigalna tuljava
FACET
9.6078
|
|
|
Kodna oznaka motorja M 102.924, za vozila z katalizatorjem
|
Made in Italy - OE Equivalent Upor 0,38 Ohm, 10500 Ohm
|
|
Uporabniške številke: EPS 1.970.178, KW 470 178
|
|
|
|
|
001|Vzigalna tuljava
FACET
9.6080
|
|
|
Kodna oznaka motorja M 102.924, za vozila brez katalizatorja
|
Made in Italy - OE Equivalent Upor 0,56 Ohm, 9000 Ohm
|
|
Uporabniške številke: EPS 1.970.180, KW 470 180
|
|
|
FEBI BILSTEIN |
|
|
|
001|Vzigalna tuljava
FEBI BILSTEIN
28534FE 28534
|
|
Pokaži več ...
loading...
|